ATENCIÓ !!!

Alguns vídeos d'aquest blog no es podien visualitzar perquè els han tret del YouTube i hem hagut de treure els articles.


N'estem buscant de nous per poder-los substituir i seguir endavant amb el blog.

Disculpeu les molèsties.



dimarts, 23 d’agost del 2011

Marqueter.

En aquesta ocasió teniu l'oportunitat de veure com un pare, amb el seu fill, treballen la fusta.
Fan unes coses precioses! Decoren la fusta amb altres materials, com per exemple: marfil, os, nacre o plata.

Edu3.cat

2 comentaris:

  1. Hola
    M'interessa contactar amb oficis antics per tema de fotografia
    Desconec si tens contacte amb ells, per poderme ajudar
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola ! En primer lloc, perdona per no haver contestat abans però no m'he adonat fins ara que tenia un missatge.
      No tinc cap relació amb ells. Només sóc una mestra que vaig buscar una manera "amena i interessant" de treballar els oficis antics, i vaig anar agafant els vídeos que estan penjats al Youtube. Ho sento!
      Salutacions!

      Elimina